30. okt. 2010

Geometria


Una primera ullada a un blog que un molt bon amic m'ha fet conèixer em va donar la idea de fer un treball de geometria amb fils. Ahir divendres vam fer una primera aproximació: línies rectes, corbes, obertes, tancades. Em va semblar que podia donar molt joc. Després de treballar una estona amb els fils i de parlar-ne, vam estar mirant unes quantes fulles que jo havia recollit, i vam descobrir-ne els nervis. I també ens vam mirar les mans, les ratlles de les mans. Línies, nervis i ratlles. M'agrada molt treballar amb aquest tipus d'associacions. I a més, permeten un ús molt ric del llenguatge.
Vam acabar aquesta part fent un treball de moviment on jo pretenia fer-los créixer, estirar-se amunt i enfora, com fan les fulles i el cos, i fer-los caure, després. Com fan les fulles i el cos. I això els agrada. Créixer, estirar els braços, les mans i els dits, i caure. Sobretot els agrada caure.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar