Om mig

Mit billede
Les sessions de PSICOMOTRICITAT I LLENGUATGE que des del 2008 imparteixo aquí a Copenhaguen són un espai on fer ús del català fora de l’àmbit familiar, i una oportunitat de compartir l' aprenentatge amb altres families catalano-daneses. El que a mi em resulta fascinant és ajudar a aquests nens i nenes a ampliar la seva capacitat de comprensió i expressió en català fent un treball que integri aquest procés amb altres processos essencials d’aprenentatge a nivell cognitiu, motriu i afectiu. En aquest sentit el treball de llenguatge es fa a través d’activitats molt diverses que pretenen potenciar i desenvolupar, per una banda, la memòria, la imaginació, la sensibilitat, la capacitat perceptiva, associativa, representativa i simbòlica, i per altra banda pretenen estimular i afinar la consciència corporal, la coordinació, el ritme i els sentits. Totes les activitats que proposo pretenen crear un marc on els nens i nenes puguin prendre consciència de si mateixos, reconèixer com a propis els propis pensaments i emocions, i establir els propis límits. En aquest blog faig registre de les activitats que anem fent i de les experiències i reflexions que se'n desprenen.

6. okt. 2012



Per què cauen les coses? Cauen totes? Tot cau?
Com cauen les coses? 
Per què hi ha coses que cauen així, pam, rectes i coses que ballen, caient?
Per què no caiem per terra, nosaltres? Què ho fa?

Per què cauen les fulles dels arbres a la tardor? I per què canvien de color, abans de caure?
La resposta a aquestes dues últimes preguntes, aquí

La resposta a les altres preguntes, la discutíem a classe divendres passat.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar