10. jul. 2013







Aquí podeu llegir un article que m'han publicat a un nou blog, Patufets al món, que vol ser una plataforma que aglutina recursos per l'aprenentatge del català i per la transmisisó de la cultura catalana a nens i nenes que no viuen a Catalunya. La idea és que jo vagi fent col.laboracions esporàdiques a l'apartat d'Opinions del blog. Aquesta és la primera, i és una mica la presentació del projecte La Geganta.

Per altra banda, aquí podeu escoltar-me en una entrevista que em va fer el Biel Cadilla del RAC1 per a un programa que es titula Els veïns de dalt. La raó per la qual em van contactar i em van fer l'entrevista va ser La Geganta, també, però -ja ho veureu- em van fer preguntes diverses, i algunes no tenen massa a veure amb les classes.

Ara si, ens veiem el 23 d'agost!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar