27. sep. 2013

La guitarra d'en Marc

Divendres dia 6 de setembre en Marc era amb nosaltres. En Marc és el meu germà. Jo, quan tinc la familia aquí dalt, els faig treballar a la classe de català. I en presumeixo.
La guitarra d'en Marc ens va acompanyar en molts moments durant la classe. Ens va acompanyar quan cantavem les cançons que cantem sempre, i en la narració d'un relat que presenta una llista llarga d'animals petits. En Marc feia un so que representava cada animal, un so que havíem de recordar i després identificar.
Amb alguns dels grups vam introduïr algunes unitats noves, que anirem repetint durant la tardor: el joc de la pedreta corre i passa, l'exercici de l'elàstic, l'exercici dels puzles "Jo tinc i em falta", la cançó del vent...etc. Tot això ja ho documentaré més endavant.

Aquí unes quantes fotos dels exercicis i danses amb en Marc:



























2 kommentarer:

  1. Molt bonic. Ja sou 12 a la classe dels petits i se us veu feliços. Ens falten fotos de les altres classes.

    SvarSlet
  2. Ai perdó, ara també veiem fotos de la classe dels mitjans

    SvarSlet