Om mig

Mit billede
Les sessions de PSICOMOTRICITAT I LLENGUATGE que des del 2008 imparteixo aquí a Copenhaguen són un espai on fer ús del català fora de l’àmbit familiar, i una oportunitat de compartir l' aprenentatge amb altres families catalano-daneses. El que a mi em resulta fascinant és ajudar a aquests nens i nenes a ampliar la seva capacitat de comprensió i expressió en català fent un treball que integri aquest procés amb altres processos essencials d’aprenentatge a nivell cognitiu, motriu i afectiu. En aquest sentit el treball de llenguatge es fa a través d’activitats molt diverses que pretenen potenciar i desenvolupar, per una banda, la memòria, la imaginació, la sensibilitat, la capacitat perceptiva, associativa, representativa i simbòlica, i per altra banda pretenen estimular i afinar la consciència corporal, la coordinació, el ritme i els sentits. Totes les activitats que proposo pretenen crear un marc on els nens i nenes puguin prendre consciència de si mateixos, reconèixer com a propis els propis pensaments i emocions, i establir els propis límits. En aquest blog faig registre de les activitats que anem fent i de les experiències i reflexions que se'n desprenen.

24. maj 2015



Biblioteca en ordre. Targetons a lloc, jocs recomposats i cartell penjat amb xinxeta blanca.
La carpeta verda on hi posem els targetons dels llibres agafats és a dins la caixa blava amb els Tatanos i un parell de puzles, que així no està tant a mà. És aquesta caixa blava que veieu a la foto.

Ja sabeu: si passeu a agafar/tornar/afegir llibres, feu-hi una ullada, que tot estigui a lloc. Entre tots l'hem de mantenir endreçada.

Jo he parlat amb la Dorthe, la mestressa del cafè, i ella m'ha dit que ens ajudarà a recordar a la gent que passa pel cafè i no saben res que tracti bé els nostres llibres i els torni al prestatge amb el targetó que els correspon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar