28. feb. 2013

Les meves fascinants pilotes grogues






....em pregunten que d'on les he tret i on les he comprat, perquè a molts dels nens que venen a la classe els comença a fer gràcia que jo sempre segui sobre una pilota inflable i mig inflada. Ara en volen, i demanen als pares que els en comprin una d'igual.

PARES! Això si que ho heu de comprar!!!!...és un invent fantàstic, immillorable, sobretot per nens com els nostres!... que els tenen asseguts tantes hores al dia en cadires horribles que els adormen l'esquena i les articulacions de les espatlles, el coll, i la cadera. 
Feu el favor de comprar-ne una, si us la demanen!!

Les meves pilotes grogues són de WESCO:
http://www.wesco-group.com/download/Catalogues/2012/0_6_DA_2012/?SiteId=186620#/806
ww.wesco-group.com/download/Catalogues/2012/0_6_DA_2012/?SiteId=186620#/804


i se’n poden trobar de semblants (em sembla que són blaves i d'una altra marca) a:


....una que que ara està a bon preu!!!
http://shop.denintelligentekrop.dk/product.asp?product=91

Ingen kommentarer:

Send en kommentar