23. jan. 2014

Verdura i peix






Aquí la lletra:

No vull ni rap ni lluç
t’ho dic en rap pallús
sempre el mateix!
VERDURA I PEIX

al menjador aquell monitor
que sempre fa menjar-m’ho tot
El plat ben net!
VERDURA I PEIX

I a sobre tot bullit
no has pensat en fregir
alguns ingredients
VERDURA I PEIX

uuuhhhuuuu!!!

I arriba l’hora de sopar
li veig la cara a la mama
que així el nen creix!
VERDURA I PEIX

Patata si que en vull
però no la que es cull
la que es fregeix
VERDURA I PEIX

la barreta congelada
ni de lluç ni de daurada
no em serveix!
VERDURA I PEIX

en un menu infantil per sort ja es prohibeix
VERDURA I PEIX

Jo no em quedo tranquil
quan al mercat ja hi veig ja hi veig
VERDURA I PEIX

No m’agrada no
la verdura i el peix


Quan vas a ca la iaia
que mai no falla
sempre el mateix!
VERDURA I PEIX

I el parlar dels aliments
el més saludable es menja
m’avorreix!
VERDURA I PEIX

la mateixa cançó
o t’acabes la mongeta
i escures la patateta
que t’he vist pensant com amagar-me
un troç de pastanaga
ja et conec amb la mirada
que ets molt llest
VERDURA I PEIX

Tot això no són espines
ni la pell de les sardines
quina bola que se’t fa
t’ho treuré per sopar
VERDURA I PEIX

no et queixis tant que és petit
I quan toquen macarrons qui repeteix?
VERDURA I PEIX


No m’agrada no
la verdura i el peix



Després d’haver estat donant-li voltes
potser ha estat de poca-soltes
no enfrontar-me amb la verdura
que no és pas cosa tan dura
I un peixet a la setmana
doncs tampoc n’hem de fer un drama
avui hi ha un nen nou que neix
tot menjant verdura i peix peix peix…


Dóna-li al lluç i al rap
una oportunitat
que s’ho mereix!
VERDURA I PEIX

i la verdura xafadeta i amb tonyina
doncs millora amb escreix
VERDURA I PEIX

No passa res en ser gras
però cada dia em veia més i més obès
VERDURA I PEIX

La familia està contenta
aquest nen ha madurat
que bé que creix!
VERDURA I PEIX

Ara que si tinc més ganes
de menjar amb una mi mi mi mi ca més de greix
VERDURA I PEIX

no és tan gustosa no!
ni tan salada no!
però s’agraeix!
VERDURA I PEIX




ha canviat la cançó
m’he deixat de tonteries
aparco les xuxeries
ja no em cal anar al dietista
la pediatra no està trista
i ara ja la proteïna no em traeïx
VERDURA I PEIX

Una vida saludable
un menú molt més estable
i de preu molt millor
si no menjo salmó

i arribar a l’adolescència
amb l’equilibri cos i ment
que sedueix!
VERDURA I PEIX

Ja m’agrada
la verdura i el peix!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar